The Versatile Blogger Award

Hoi!
Na de Liebster award langskwam een paar weken geleden werd ik nu genomineerd voor een andere award, de Versatile Award. De bedoeling is dat je degene die je genomineerd bedankt (Dankjewel lieve Creabeaatje, je bent een schat van een blogger! โค ), vertel 7 feitjes over jezelf en nomineer 15 blogs die je net hebt ontdekt (ik ga er 7 doen want dat vind ik leuker, 7 feitjes, 7 bloggers).
Ik hoop dat jullie 7 dingen over mij leren die jullie nog niet wisten!
versatile blogger award pic

1. Ik rijd al paard sinds dat ik 8 jaar was. Mijn moeder heeft vroeger ook altijd paardgereden dus toen ik 8 was wilde ik niets liever dan ook paard rijden. Ik heb toen 2 maanden op de manege gereden en toen heeft mijn opa (een echte paardenman) een pony gekocht, Balou! Ik reed toen 1x per week op de manege en iedere dag na school op mijn pony samen met mama of opa. Na ongeveer 3 jaar ben ik gestopt met rijden op een manege en toen ik 13 was, ging mijn eerste pony dood. Toen ik over dat verdriet heen was hebben we Arera gekocht die ik nu al zo’n 2 jaar heb! Ik heb maandag voor de eerste keer weer gereden nadat ze een lange tijd had stil gestaan, het is zo leuk om te doen! ๐Ÿ˜€
bDSC02513
2. Ik ben helemaal verslaafd aan de Hunger Games (en ik voel mij aangesproken als ik ‘katniss, peeta, hunger games, mockingjay, capitol, district + te veel andere woorden, hoor). Toen ik in de herstvakantie The Hunger Games en Catching fire in 2 dagen uit las, zit ik vast in het fandom. Meteen daarna las ik Mockingjay en keek ik alle films. Ik volg meerdere Hunger Games accounts op instagram en ik heb al meer als 100 Hunger Games dingen gepint en opgeslagen op mijn telefoon, sorry not sorry.

3. Sowieso hou ik heel veel van lezen, ik heb alle 8 Pretty Little Liars boeken in minder dan 3 weken uitgelezen (daar komt nog een artikel over!) en ik lees gigantisch snel en veel. De laatste tijd heb ik boeken weer helemaal herontdekt en ik ben minstens een keer per week bij de bieb te vinden om nieuwe boeken te halen. Ik heb nog een lange lijst met dingen die ik nog wil lezen, aanraders zijn welkom!
Screenshot_2014-11-24-12-23-28-1
4. Ik heb een hele lieve vriendin Roos. Roos zegt รญedere keer als ik zeg, ‘heb je nog leuke ideeรซn voor artikelen’, ‘jaa, maak een artikel over mij’. Of als we ergens over praten, zegt ze ineens heel random, doe mij een keer in een favorieten artikel! Mafkees, je bent een lieverd! โค

5. Voordat ik dit blog had, heb ik lange tijd op Moopolish. Ik was destijds helemaal verslaafd aan nagellak, ik had tegen de 100 potjes en iedere week kocht ik wel een nieuwe kleur. Ik wilde heel graag mijn mening delen dus begon ik een blog! Als ik nu terug kijk, vraag ik mijzelf echt af waar ik mee bezig was! Wat een dramatische foto’s, omg, help. Omdat ik geen zin en motivatie meer had, stopte ik. Na een maandje of 3 ben ik toen op Fiekefairy begonnen waar ik nog steeds heel blij mee ben!
IMG_20140507_171813
6. Ik heb twee broertjes! Teun (op de foto) is 12 jaar en Mathijs is 13 jaar!

7. Ik weet al zeker welke vervolgopleiding ik wil gaan doen! Ik weet al sinds dat ik 10 jaar ben dat ik het bedrijf van papa en mama over wil nemen, melkvee dus. Als ik (hopelijk) volgend jaar mijn havo diploma heb, ik wil naar de HAS in Den Bosch! Ik ga denk ik veehouderij doen, na 4 jaar wil ik ons bedrijf overnemen! Ik ben pas geleden bij de HAS geweest en ik vind het een hele leuke school, ik kan eigenlijk niet wachten, haha!

bDSC02504
Klaar, dat was het!
Ik nomineer:
1. Beautydump
2. Looks and Lifestyle
3. Oh my, it’s steph
4. Crazy in Fashion world
5. Live life Marit
6. Dagboek van Anouk
7. Naomi in wonderland
Veel plezier met de tag!

Welk feitje is voor jou herkenbaar?

Liefs,
Fieke โค

9 thoughts on “The Versatile Blogger Award

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

