Statement necklace collection

Hee hoi! Als ik sieraden draag, is het of mijn Noosa armband of een statement necklace. Ik heb er 6 die ik allemaal heel vaak draag. Met een goede statement ketting kun je een hele simpele outfit veel leuker maken. Ik heb eigenlijk geen simpele ketting, als ik een rustigere ketting wil, kies ik een ketting die iets minder statement is. Het leuk mij leuk om mijn bescheiden collectie met jullie te delen! bDSC02564 bDSC02559.JPG Deze ketting kost ik in de Kerstvakantie bij de Primark. Ik heb bijna alleen maar gouden kettingen dus ik wilde graag een zilveren. Deze vond ik heel leuk en geen van mijn kettingen lijkt erop. Daarom kocht ik deze, ik draag hem best vaak! Vooral als ik geen zin heb ik kleuren maar wel een ketting wil dragen. bDSC02558 Omdat ik nog een oude cadeaubon had liggen voor de V&D besloot ik hem te besteden aan deze ketting (dat was op het moment dat V&D bijna failliet was, straks was de winkel er niet meer en had ik die bon nog!). Deze is wat simpeler maar wel tof voor de zomer! bDSC02555 Ook deze is van de V&D maar hij zit een beetje raar. De touwtjes draaien steeds om elkaar heen enzo, ook is de ketting een heel stuk korter dan normale kettingen. Toch vind ik hem tof en draag ik hem vrij vaak! Het zwart met goud vind ik heel erg mooi, ondanks dat goud af en toe een beetje trashy is vind ik dat hierbij totaal niet! bDSC02554 Deze Beautiful Bijoux ketting draag ik iets minder vaak maar nu ik hem zo zie vind ik dat heel jammer! De ketting is zo mooi en simpel, de turquoise kleur is heerlijk zomers en vrolijk! bDSC02553 Ook dit is een Beautiful Bijoux ketting, ik heb hem letterlijk de hele lente en zomer dragen. Daarom is ‘ie een beetje versleten, het goud is een beetje afgebladerd, het touwtje is kapot, ik mis een grote steen en een paar diamantjes. Hopelijk kan ik hem na het maken van de steen weer gewoon dragen! Ik vind hem zo leuk en vrolijk! bDSC02552 Mijn Born prettys store ketting, super statement en vrolijk! Vooral de touwtjes vind ik zo lief, ik heb niks wat hier op lijkt! Helaas is er een touwtje kapot gegaan, maar die ga ik proberen te maken! Dit is sowieso een van mijn leukste kettingen, love it! Wat is jullie favoriete ketting? Dragen jullie vaak statement kettingen? Liefs, Fieke ā¤

15 thoughts on “Statement necklace collection

  1. Laury schreef:

    Leuke kettingen heb je zeg! Ik heb zelf ook best wel wat statement kettingen maar op de een of andere manier draag ik ze vrijwel nooit meer… oepsie :S

    Like

  2. Super leuke kettingen. Ik heb zelf altijd een kleine ketting aan met een diamantje van ti sento. Aanrader als het om sieraden gaat! Wel grappig dat je snel nog iets kocht want stel de V&D zou failliet gaan en jij zou die bon nog hebben šŸ™ˆšŸ™ˆ

    Like

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

