(Belangrijke!) persoonlijke update!

Guys…
Ik weet dat ik de laatste twee weken nogal afwezig was, dat heeft een reden. Geen stom smoesje dat ik druk was moet school (dat was ook wel zo hoor!) maar omdat ik besloten heb te stoppen met mijn blog.
Ineens ging de knop om en had ik er geen zin meer in, ik had het druk en het bloggen werd steeds meer iets wat ik er ook nog bij moest doen en niet meer een ontspanningsmomentje. Mijn blog groeide steeds meer maar daarom kreeg ik er een dagtaak aan om alle comments bij te houden en alle artikelen te lezen van mijn volgers. Na een tijdje twijfelen staat mijn besluit nu denk ik toch vast.
bIMG_2399

Ik twijfel nog steeds een beetje en ik weet zeker dat ik het bloggen ga missen maar ik denk dat het op dit moment beter is. Ik had het zo druk met school en bloggen dat ik vergat gewoon even te chillen. Ik ontdekte Pretty little liars waar ik momenteel helemaal verslaafd aan ben en ik begon weer met lezen en paardrijden. De hele combinatie van dat alles werkte niet, het was teveel.
We gaan over twee weken naar Barcelona met school en ik had geen flauw idee hoe ik en mijn gewone aantal artikelen kon halen en ook nog vooruit kon schrijven.
bIMG_0592
Ik heb super veel geleerd de afgelopen 9 maanden en ik heb heel veel plezier gehad. Het feit dat ik nu steeds sneller volgers op bouw en steeds meer weergaven kreeg maakte dus keus niet makkelijker. Het voelt een beetje als falen, terwijl ik juist heel blij ben geweest dat ik ooit begonnen ben.
Bloggen was (en is!) de perfecte manier om dingen te delen die ik bij mijn vriendinnen niet kwijt kan (ze zien mij al aankomen met mijn gebrabbel over kimono’s en Lita’s!) en dat ga ik sowieso missen.
wpid-instasize_2015_0-_-169142.jpg.jpeg
Ik ben op dit moment bezig met een heel ander soort blog uit te werken in mijn hoofd. Veel meer gericht op fashion en fotografie, maar ook op mijn persoonlijke leven. Een klein beetje zoals Fiekefairy maar dan zonder de druk om alle artikelen af te krijgen, met kwalitatief betere artikelen en een vrijere manier van schrijven.
Ik heb geen idee of ik dat wel uit wil gaan werken (dat zou ondertussen al mijn 3e blog worden, lekker bezig!) en of mensen dat leuk vinden. Misschien dat ik er in de meivakantie eens goed voor ga zitten om te kijken of ik dat uit wil gaan voeren.
bIMG_0605
Iedereen die ooit mijn blog heeft gelezen, reacties heeft achtergelaten of mij gevolgd heeft, dankje, dankje, dankjewel! Zonder jou was ik nooit verder gegaan en zou ik nooit zoveel plezier hebben gehad.
Wie weet tot op mijn nieuwe blog?
Nogmaals, dankjewel, jullie zijn geweldig! ❤ ❤ ❤

Liefs,
Fieke Krol ❤

26 thoughts on “(Belangrijke!) persoonlijke update!

  1. Oeps hele late reactie sorry. Jammer dat je stopt je was zon leuke blogster. Als je je gebrabbel over litas en kimono’s echt moet vertellen weet je hoe je me kan bereiken via mail.😘

    Like

  2. Hoi lieve Fieke! (Oh, wat een late reactie! Oops!) Wat jammer dat je met je blog stopt. Ik las met plezier je te leuke en enthousiaste artikelen. Oh, wat ga ik die missen! Als je er geen plezier meer in hebt, snap ik je besluit volkomen. Jammer, hopelijk start je nog is een nieuw blog op. Laat je het me dan weten? 🙂 XX

    Like

  3. Ahww wat jammer 😦 Ik ga je missen! Maar ik hoop dat je nu wel een soort rust kunt vinden. Verder nog heel veel succes met pretty little liars kijken, paardrijden en lezen! Ik hoop dat ik je ooit nog eens zal spreken ❤

    Kusjes
    Anouk

    Like

  4. Laury schreef:

    Jammer dat je stopt, je was/bent officieel de eerste blog die ik in mijn volg ”feed” had! Ik begrijp je keuze helemaal en hopelijk tot ziens! 🙂

    Like

  5. Ah ja ik dacht al waar is Fieke gebleven! Jammer zeg, maar begrijp het wel. Ik moet ook even een balans zoeken.
    Ben alvast benieuwd naar je andere blog, je maakt hele mooie foto’s 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. Hilly schreef:

    Ah jammer dat je stopt, ik vond je blog zo leuk haha. Maar het is natuurlijk jou keuze en ik denk dat wij die keuze allemaal wel kunnen begrijpen 🙂 En als je ooit nog met een andere blog begint; Ik zal hem zeker komen bezoeken! X

    Liked by 1 persoon

Lief dat je een reactie wil achter laten, ik lees ze allemaal met veel plezier! Als je een blog hebt probeer ik altijd een kijkje op jou blog te nemen en een reactie achter te laten! x

